maandag 11 december 2006

beperkt zicht



Het gebeurde vlak voor ons uitstapje naar Gaudiville. Ik maak mijn bril schoon en hij breekt doormidden. Ontzet staar ik naar de twee helften in mijn handen en slaak een gil van schrik. Over vijf minuten ga ik van huis weg en ik kan niet zonder kijkglas! Zie het voor me, dagen door de wereldstad lopen zonder iets te zien.
Krien weet gelukkig raad en grijpt direct naar de gaffer-tape. Even later staat het ding weer op mijn neus te wankelen. ik kan er redelijk door zien, maar fijn zit het niet. We zijn nu bijna anderhalve week verder. Ik heb inmiddels twee nieuwe brillen in de bestelling en kan niet wachten totdat ze klaar zijn. Zal blij zijn als ik weer een vast exemplaar op mjn neus kan plaatsen. Kan ik opnieuw volop genieten van de kerstsfeer overal...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten