donderdag 23 november 2006

verkiezingen

Ik ben er echt even stil van. Heb geen woorden. Ja eigenlijk wel. Zijn we helemaal gek geworden? Teveel zetels op een blonde gek? Verdubbeling van kristenunie-engerds? Huh? Wat? Snap er helemaal niets meer van. Echt helemaal niks. Op Tv zijn politici elkaar aan het afbekken, de uitslagen laten mij volledig flabbergasted achter. Denk dat een hoop mensen op het verkeerde knopje hebben gedrukt of met een rood potlood het foute hokje hebben ingevuld. Kan niet anders. Hoop dan ook dat we binnen twee maanden opnieuw naar de stembus mogen. In ieder geval ben ik blij dat ik me de kop niet gek heb laten maken bij mijn keuze. Dat is tenminste iets.

4 opmerkingen:

  1. net als de lpf ruzie-en ze zichzelf zo weer uit de kamer, daar maak ik me geen zorgen over, zie ze als goedbetaalde cliniclowns, de pruik is er al..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zaten die knopjes zo dicht bij elkaar dan?
    alle bleekspullen uit de winkel laten verwijderen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat zulke griezels van die rare ideeen hebben is erg, maar dat er zoveel mensen zijn die er ook nog op gaan stemmen...gadverdamme!!!wil niet eens weten wat voor mensen op die freakshows stemmen....
    pluspunt= dat er ook heel veel mensen zijn geweest die wel het licht hebben gezien bij de "linkste" goeroe...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Limbo is fout (en heeft veel te veel zetels), maar gelukkig heeft zijn nog extremere maatje uit Rotterdam geen zetels gekregen. Da's ook wat waard, toch?

    Tussen haakjes: ik ben links, maar wat moet ik denken van 2 zetels voor de Partij voor de Dieren? Hebben die dieren daar eigenlijk zelf om gevraagd? Weet uit de geschiedenisboeken dat partijen die niet met, maar wel namens, bepaalde groepen zeggen te spreken meestal dramatisch ontsporen. Welke zwarte klucht staat ons nog te wachten met 's werelds enige dierenpartij-met-zetels?

    BeantwoordenVerwijderen