vrijdag 27 oktober 2006

sesamstraat

klik hier voor de nieuwe langspeelplaat van aalie bee!


Af en toe denk ik dat ik er ook woon, in Sesamstraat. Kan zo wel bedenken wie er als Bert en Ernie door de straat lopen en het koekjesmonster ken ik ook. Koekjesmonsters moet ik trouwens zeggen. Maar als ik dan thuis kom en daar wordt Pino ook nog eens in elkaar gezet, dan wordt het wel heel eng. Gelukkig is ie maar van "superklei" dus kwetteren doet ie niet. Kwetteren deed natuurlijk wel een van die blagen van nummer 15. Gelukkig waren ze even stil toen ik er een plaatje van wilde schieten.
Vanavond gaan we eens kijken of ze op nummer 16 een beetje kunnen kokkerellen. Er zouden ook bokbiertjes zijn. En da's dan weer een mooie opmaat naar het bokbierfestival in Grachtengordelstad morgen. Ben alleen benieuwd of ik hiernaast ook 2 euro moet betalen voor een glas.

(voor de liefhebbers van de nieuwste langspeelplaat van alie bee heb ik een mooi linkje verstopt onder het plaatje, veel plezier en mooi weekend!)

3 opmerkingen:

  1. is mooi muziekje....mijn dank hiervoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ps
    glittervingerverf is ook heel leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig die klei. Het zit inmiddels en in de bank en vast aan de vloer!!!

    BeantwoordenVerwijderen