maandag 30 oktober 2006

geen oproep


En dus waren we gisteren heel blij dat we ons eten aan de tafel van de Krattenstapelaars mochten opeten. Want een tafel hebben we niet meer staan in de kamer. Er staat überhaupt niet veel meer, eigenlijk zelfs niets. Ja, voor nu nog een computer met een krukje, maar die gaan zodirect ook naar het kantoor in de gang.
Precies, vandaag komen de "mannetjes" om het kamerdak te slopen. En ik weet wel zeker dat dat heel erg mooi zal worden. Maar we zitten toch zeker een hele week zonder tafel, bank en meer van dat. En omdat het hele huis vol staat met van alles weten we niet zo goed waar we moeten eten. Aan de bar van het kluphuis, dat is wat ik kan bedenken. En dit is helemaal ook geen oproep hoor, om een plek aan tafel of op de bank. Echt niet...

3 opmerkingen:

  1. ik mag van sonja (bakker red.)natuurlijk best wat meer koken......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tja, en dan nodig ik jullie uit voor dinsdag of woensdag, en dan kan dat allemaal niet i.v.m. sporten en andere verplichtingen... tja, dan ligt het niet aan mij dat jullie niet te eten krijgen.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als je dan niets te eten krijgt, hoef je ook niet te sporten, dus kun je gewoon komen eten. dus leo, ga maar alvast een menu in elkaar zetten want een honger dat ze dan hebben....

    BeantwoordenVerwijderen