dinsdag 19 september 2006

verdacht


Er staat een verdachte tas in mijn tuin. Als ik 112 wil bellen bedenk ik me net op tijd dat het mijn eigen is. Pffjoei. Waar je met campagnes als deze al niet bang voor wordt gemaakt.
(het is wel mooi dat ook Buuv en Buurvrouw Krattenstapelaar volgens onze overheid behoren tot de beroepgroep die over onze veilgheid waakt. ze moeten direct ingrijpen als er achter in de klas snode plannen gemaakt worden. ik stel ook voor dat ze op hun beurt de hele buurt inlichten over de te volgen veiligheidsmaatregelen. ten slotte moeten we goed uit onze doppen kijken!)

2 opmerkingen:

  1. niets over gelezen in mijn taakomschrijving......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach, een taakje meer of minder..... zal eens met de directie overleggen, zal er wel weer een hele plezierige cursusdag aan over houden, zo een waarna je met een tevreden gevoel naar huis gaat aangezien je het gevoel hebt de hele wereld te beschermen.
    als jij nou die jehovaaaaas in de gaten houdt, letten wij op de rest van de wereld.

    BeantwoordenVerwijderen