maandag 18 september 2006

auw!


Hoe ik aan kom vind ik op dit moment niet zo interessant. Hoe ik eraf kom, dat houdt me veel meer bezig. Gisteravond begon het, spierpijn/kramp vanuit mijn linkerschouderblad en vanmorgen dacht ik even door de grond te gaan van de pijn. Ondertussen loop ik dus met allerlei "heat-packs" rond en probeer ik me te ontspannen. Echt lekker gaat dat niet, ik blijf een soort van onwillekeurige afwijking houden. Dus mocht je me zodirect tegenkomen en ik loop een beetje raar denk er dan niets vreemds van. Weet dat fietsen me helemaal slecht af gaat, ik kom bijna niet met de handen aan het stuur.

2 opmerkingen:

  1. natuurlijk kan ik me nu afvragen of feestjes, barbezoek en fietstochtjes wel goed voor een mens zijn, maaruuh sterket ermee (dat zeuren over de rest komt dan nog wel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. niet zo raar hoor als je al die dienbladen met gekke groene drankjes en kratten hutsefluts ziet... moet je ook veel plassen???

    BeantwoordenVerwijderen