woensdag 27 september 2006

ontspan


En daar was ik ook echt wel aan toe. Even lekker onderuit in een luie stoel. Want alsof het ene na het andere kapot ging. Mijn camera is nog in de reparatie, een week of drie al, en straks ga ik met de volgende machine naar de reparatiedesk. De printer, van de fabriek gekregen omdat zijn voorganger het na krap een half jaar begaf, is kapot. Inderdaad, na krap een half jaar. De originele inktcartridges zijn nog niets eens leeg! Moest me dan ook eventjes inhouden om het ding niet meteen uit het raam te zwieren.
Gelukkig vond ik even later, bij het zweedse woonwarenhuis, de stoel van mijn leven. Had er wel de hele middag in kunnen blijven. Heerlijk. Die staat vast en zeker binnenkort in onze huiskamer.
Ik hoop dan wel dat ik 'm in elkaar krijg. Want het kledingrek dat we aanschaften bleek niet te kloppen. Schroefjes aandraaien is niet moeilijk, maar als ze niet op de goede plek zitten, en dat in een stalen buis, ja dan kom je aan het boren. Krien in dit geval, die is precieser. Ik zou de hele buis tot gatenkaas boren om vervolgens een kompleet nieuw rek te moeten kopen. Gelukkig is het goed gekomen.
(met muziekje...)

2 opmerkingen: