vrijdag 8 september 2006

ere-leden (updated!)


"Ik vind het prachtig" zei de SjoelerVan20 en begon vervolgens samen met OmavandeOverkant te sjouwen met gerei. Barkrukken, glazen en door OmavandeOverkant zelfgemaakte kaarsen. "Drie, want die horen zo op de bar". En met hun nobele daad zijn ze natuurlijk per direct ere-lid geworden.
Het kluphuis begint dus al aardig vorm te krijgen, met een paar dagen verwacht ik dan ook de officiële opening. Mijn oproep voor barkrukken trek ik hierbij in, die zijn ondertussen in voldoende mate aanwezig. Heb ondertussen begrepen dat ook onze secretaris Buurman K. ook een aantal krukken op de kop heeft getikt (dus niet, de beste K. zat mij op de kast te jagen met de mededeling dat hij voor 30 euro per stuk 5 krukken had gekocht! het wordt hoog tijd dat K. begint met zijn nieuwe baan in Beschuitstad, want in zijn huidige functie heeft ie te veel tijd over om andere dingen te doen) Ook de oproep voor bierglazen is ingetrokken wegens voldoende. De oproep voor barversierselen blijft voorlopig, onder voorwaarden, staan.
"Ik wacht de officiële uitnodiging wel af" aldus SjoelerVan20. Gelijk heeft ie!

1 opmerking:

  1. Krukenzo

    HarmJob:
    ach fukker! klamzak, zit ja ganz in den stress, knuppel. nou, dan ga'k maar
    weer eens met de bar verder. gerrit kwam al een mooi afwerklatje brengen, en
    is nu naar een koffiezetmachine aan het zoeken. kerel ziet het helemaal
    zitten, zie log!
    eikel!

    Krattenstapelaar:
    hahahaha nee man, ik heb geen kruk! wel iets anders van de kringloop voor je
    bar gevonden!
    seeyou

    HarmJob:
    maar dan nog, 90 euro? da's mij wel te gortig hoor!

    Krattenstapelaar:
    ja de laatste 2 kreeg ik er voor niets bij! mooi he!

    HarmJob:
    maar had ik dat gezegd dan? 10 was toch maximum?

    Krattenstapelaar:
    ja daag was dat maar waar ?30,--

    HarmJob:
    wat 30 per kruk
    cent?

    Krattenstapelaar:
    prikkie 30 per kruk! goed he!
    tot straks

    HarmJob:
    maar ff serieus, 5? wat dacht je....? en wat gaat dat kosten?

    Krattenstapelaar:
    ok dan, ik heb ook al 5 krukken, moet je er nog mar even een barretje bij
    timmeren!
    greezt

    HarmJob:
    we hebben barkrukken! je buren sjoukje en gerrit kwamen net spullen brengen
    voor de bar, inclusief 3 barkrukken!!!!! klaar dus! ohja, heb ze meteen maar
    ereleden gemaakt en ze wachten nu op een officiële uitnodiging, maar dat
    lukt wel toch? hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen