dinsdag 12 september 2006

blond

blond in de bocht
Mij was het niet gelukt, dat weet ik zeker. Als ik met een kortingskaartje voor negen uur reis krijg ik onherroepelijk een boete. Net zoals de meeste van mijn medereizigers. Maar de blonde dame iets verderop in de coupé niet. "Goh dat wist ik niet, dat is de eerste keer voor mij en waar kan ik dat zien dan" kirt ze en de conducteur van middelbare leeftijd buigt zich behulpzaam voorover en wijst het aan. "Bedankt hoor, ik zal het echt nooit meer doen hoor!" zegt ze tenslotte en mag haar reis vervolgen.
Jaja.

3 opmerkingen:

  1. dus voortaan: lange blonde lokken, pruillipje, cup d, korte rok, hoge laarzen.
    ps
    kijk uit voor mensen die denken dat je hele andere bedoelingen hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wel eens met de auto met een kapotte koplamp naar een zelfbedieningstankstation gereden en schouderophalend je hardop afgevraagd hoe je nou die nieuwe lamp erin moet zetten? werkt altijd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zelfs de an-wb help gewoon lachend met het verwisselen van een band....ja janski zo gaat dat. moet ik plakwimpers voor je halen? heb nog wel wat lipgloss liggen...

    BeantwoordenVerwijderen