vrijdag 18 augustus 2006

f*ck you




Als het morgen landelijk nieuws is, haha, ik ben de veroorzaker. Op dit moment staat politie en justitieland op de kop omdat de Beschuitstadse polititerechter D. Poem een verdachte vrijspraak van belediging van een agent. De jongeman in kwestie stak zijn middelvinger omhoog en had vervolgens een dagvaarding wegens "belediging van een politieambtenaar" aan zijn broek hangen. Tot vandaag.
"Een opgestoken middelvinger is onbehoorlijk en schandalig, maar om iemand te beledigen moet je iemand echt krenken, treffen in zijn ziel. Dus ik spreek u vrij van het onder 3 tenlastegelegde" aldus de Boeskoolse Poem. Even later heb ik mijn bericht klaar en komt er bij het openbaar ministerie de stoom uit de oren. "Hoger beroep!" wordt er direct geroepen. Want een f*ck you gebaar is echt beledigend.
wordt vervolgd...

1 opmerking:

  1. als jij denkt dit soort gebaren naar een trouwe lezerin te kunnen maken........hoorde dat aangifte via internet beter gaat, u hoort van mij

    BeantwoordenVerwijderen