donderdag 6 juli 2006

grrr!


Waar ik ook niet goed van word is van onze schuinachteropzijbuurman. De fietsenmaker is al een week (!) bezig om zijn tuinmuurtje opnieuw te voegen. Let wel, alleen die paar voegjes aan de bovenkant. Volgens de man die meer verstand heeft van fietsen dan metselwerk, waren de voegen zo slecht dat hij bang was voor wateroverlast!
Nadat hij dus 8 uur, drie dagen lang heeft staan kijken hoe hij 't zou oplossen, is hij wederom een dag of drie bezig geweest met het een beetje loskrabben van de, nog immer keiharde, voegen om die daarna opnieuw aan te maken. Vanmorgen ging de plank (?) er weer af en kwam voor de zoveelste keer de waterslang eraan te pas.
Ik zou het allemaal niet zo erg vinden, ware het niet dat ik al een week lang elke keer onverwacht zijn hoofd over de muur zie komen. Net op de momenten dat ik lekker met het raam open zit te poepen of net onder de douche vandaan kom en zonder kleren de kamer inloop. Of dat ik met het eten door de tuin loop en opeens vlak naast me iemand een liedje hoor fluiten. Grrr! Juist met dit weer, dit heerlijk warme weer wil ik een beetje privacy! Snap dat dan kerel! knuppel!

2 opmerkingen:

  1. poepen moet je ook in je eigen tijd doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "openlucht poepen: bijna net zo lekker als "openlucht slapen!"

    BeantwoordenVerwijderen