donderdag 6 juli 2006

groen geheim


Het is eigenlijk opnieuw een geheimpje, maar ben er even heel druk mee geweest. Met het tweede grasveld in onze tuin. Ben ook even heel boos geweest. Op de vorige bewoner die ooit de hele tuin vol tegels heeft gelegd. Die beste man (en ik weet hoe hij heet en waar hij woont...) heeft voordat hij de tegels legde zijn complete verzameling bouwafval, wegwerpflessen en de restanten van een echtelijke ruzie in de vorm van vele serviesscherven in de grond gegraven. En al die rommel kom ik nu tegen. En ik blijf dus steentjes en metselwerk, scherven glas en metalen staven uit de grond halen. Elke keer dat ik de voorbereidende bevochtiging van het zaaigoed doe komt er weer een nieuwe verzameling boven. &^%*&%$#@! Nu heb ik de boel maar zeikenat gespoten en besloten om pas later op de middag te zaaien. Kan het opdrogen, komen de "laatste" stukjes steen naar boven en kan ik de boel opnieuw gaan egaliseren.
Het enige is dat het een geheimpje voor Krien moet blijven. Want de blik van verrassing op haar gezicht is zo mooi...

2 opmerkingen: