maandag 15 mei 2006

Tuinperikelen

Onder toeziend oog van Krien en groendeskundige buurman Krattenstapelaar stond ik een halve meter diep te wroeten in de tuin. Er moest een kruidentuintje komen op een plek waar alleen tegels lagen. Lelijke tegels. Dus moest er geschept en gegraven worden. Er kwam een hoop commentaar vanaf de zijlijn. Beste tuinlui staan naast de kuil natuurlijk. Ook mijn archeologische opgravingen (serviesscherven, puin en kolen van vroegere bewoners en een ondefinieerbaar stukje metaal) worden met schamper gelach ontvangen.

Aan het eind van de dag is het klaar. Zeven soorten kruiden en een mooi olijfboompje staan in de grond. Rond het zuidelijke boompje de vier opgegraven scherven en een in La Douche France "gevonden" botanisch bordje maken het af. Ik ben tevreden. Nu de rest van de tuin nog...

4 opmerkingen:

  1. ik kom wel kijken, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. is wel mooi met vijver erbij. ik kom wel graven hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het schijnt dat ik ook eetbare plantjes in de tuin heb staan.... stekkie hebben????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great site lots of usefull infomation here.
    »

    BeantwoordenVerwijderen