maandag 15 mei 2006

I don't like mondays...


"I don't like mondays". Het schiet me door het hoofd als ik over het Beschuitstadse perron ren om toch nog mee te kunnen met de plots verschenen vertraagde intercity richting Textielstad. Zat al een half uur te wachten als opeens de stoptrein op een ander perron binnenkomt. "Dan die maar, anders kom ik nooit thuis" denk ik en loop met versnelde pas naar het stinkende dieselding. Net als ik ga zitten verschijnt, onaangekondigd, alsnog de vertraagde trein. Rennen dus, ondertussen wil ik wel weg uit Beschuitstad.
Was er al een aantal uurtjes. Grotendeels voor niets. Achter elkaar gaan 3 rechtszaken niet door en heb ik niets te schrijven. Met 1 bericht in de tas kom ik het gebouw uit. Niet echt fijn. Risico van het vak.
Eenmaal thuisgekomen blijkt de tussendeur bij mijn vertrek per ongeluk in het slot gevallen te zijn. Binnen kijken twee paar kattenogen mij aan. Ze moesten nodig en konden niet bij hun bak. Midden in de kamer ligt het kleed opgehoopt. "Oh nee" denk ik, en grijp meteen midden in een kattendrol. En kan dus mijn handen wassen en een kleed schoonmaken.
Nee, ik hou echt van maandagen....
(voor de muzikale begeleiding klikt u op het plaatje...)

6 opmerkingen:

  1. vandaag nieuwe dag... nieuwe kansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Interesting site. Useful information. Bookmarked.
    »

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
    »

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
    »

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
    »

    BeantwoordenVerwijderen