woensdag 24 mei 2006

ochtendzon

Rond een uur of zeven ziet het er prachtig uit buiten. Zonnig, blauwe lucht, kortom het ideale weer. Totdat ik een blik op de thermometer werp. Het is net zo warm als dat het laat is, zeven graden. Alsof het winter is. Op de radio heeft de weerman het over buien "later op de dag". De voorspellingen voor morgen zijn iets beter, "met in de middag kans op regen uit zuidwestelijke hoek".
De conclusies die ik trek zijn;
A - vanavond een plu mee
B - morgen op de fiets regenpak mee
(conclusie C laat ik nog even achterwege, die heeft meer iets te maken met emigratiewensen naar warmere omstreken....)
en omdat ik het zo fijn vind om af en toe wat somber te zijn over het weer, een mooi liedje voor de dag...

3 opmerkingen:

  1. Moeten we dan toch maar een soort nederlandse enclave in Beaumes de Venice starten,ben mijn centjes al aan het tellen,kan bij demaninbonusdienicovriendis even duren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo grappig dat je zegt dat je soms somber bent over het weer! Gaan we onthouden....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kan ik al gaan inpakken en spoedcursus hoewashetookalweerinhetfrans gaan volgen?

    BeantwoordenVerwijderen