woensdag 24 mei 2006

Fiets in de wind



"vertel me is, gaat het de komende anderhalf uur regenen boven Textielstad, wil
ff fietsen, maar de eerste druppels vallen al
...."

" je kan het beste ten noorden van Textielstad gaan fietsen, maar zorg dat je
om 15.00 uur weer terug bent
Groet KS
"

"okee! want dan gaat het plenzen?"

"jep"

Ondanks deze mailwisseling met weerleverancier Krattenstapelaar heb ik het bijna helemaal droog gehouden. Een uur en twintig minuten lang heerlijk met de kop in of tegen de wind in gereden. Pas bij binnenkomst van de stad krijg ik een paar druppels op mijn kop.

(bij thuiskomst tref ik dit mailtje aan in de mailboks..."sorry HJ naar het zuiden bedoelde ik KS". ben ik blij dat ik uiteindelijk maar mijn eigen plan heb getrokken)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten