donderdag 18 mei 2006

Aan de voet!


Vlak na negenen belde ze me. Vanaf het werk, zo'n 15 kilometer verderop. Of ik vrij was vandaag. Want zij wel. Kwestie van vergeten om goed op het rooster te kijken. En dus was ze een beetje voor niets naar Industriestad gefietst, mijn Krien. Met een drie kwartier was ze weer thuis. Konden we mooi de even in de stad kijken naar wat "dingetjes die we nog nodig hadden".
We hadden even contact gehad met de fietsbusreisagent. Die kon ons heugelijk mededelen dat er voldoende deelnemers voor de reis zijn en de reis door gaat! Dus de missie ... nieuwe schoenen voor de vakantie, een nieuw hempje voor op de fiets en voortassen voor de fiets.
En geslaagd dat we zijn! Krien zag kans om (bijna) de hele winkelvoorraad hempjes en topjes van de Zweedse klerengerijzaak op te kopen, terwijl ik drie keer de stad door ben geweest om (sport)schoenen te vinden. Niet dat ik ze nog niet gevonden had, dat allang, maar dat drong wat langzaam door. Niet de eerste keer zullen we maar zeggen.
Met het uiteindelijke resultaat ben ik zeer in mijn nopjes. Die heeft niet iedereen. Speciaal ontworpen bladieblablabladie. Enzovoorts. Klik voor de grap eens op de link voor een filmpje. (HIER!!!)
(het liedje onder de foto is vandaag speciaal voor de Grote Baas. kan altijd zo gezellig met hem skypen ...)

2 opmerkingen:

  1. Kun je goed op je handen lopen, want ik vind de onderkant mooier dan de bovenkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. denk je ook aan een helm, kniebeschermers of beter gewoon een soort motorpak?

    BeantwoordenVerwijderen