donderdag 20 april 2006

Afhaalservice

Of ik, als ik toch de stad in ging, even wilde kijken bij de B-King, vroeg Krien. Was een melding op P2000 dat er iets was. Dan ga ik wel kijken. Aangekomen is het enorm druk op straat maar bij de Snel-VoerGigant is niets aan de hand. Loos alarm dus. Heeft wel een voordeel, weet opeens wat ik vanavond eet.
Op de weg terug zie ik ook wat er waarschijnlijk aan de hand was. Achter de Vrom und Drek wemelt het van de politie-agenten. En balende pubers. Eigenaren van te vlotte brommachines die in de groots opgezette brommerval trapten. En zien hoe hun trots ook op de rollenbank ruim 90 kilometer per uur aangeeft. Gaat boel geld kosten...

4 opmerkingen:

  1. ja, smaakte goed! af en toe moet je gewoon he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. plisie zegtvdat er een beetje brand is geweest, hamburgers te zwart gebakken, maar ze smaakten dus nog best?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach, beetje zwarte burger is net alsof al zomer is en bbq aan was. buum beetje genoeg vande lente?

    BeantwoordenVerwijderen