woensdag 21 september 2011

Uitblazen


Het is echt topsport geblazen de laatste paar dagen. Vandaar dat ik gisteren blij was even een stukje op de fiets te kunnen trappen, tegen de wind in, heerlijk. Zit deze week tot over mijn oren in de kozijnfraude. Twee heren en een dame, verdacht van grootscheepse fraude met betaalde maar niet geleverde kunststof kozijnen, levensverzekeringen, verdwenen bouwdepots, noem maar op. Ik tweet me helemaal suf, live uit de zaal via @rechtszaken en breng aan het einde van de dag een stukje. Morgen gaat de derde dag in en ik hoop echt op een eis. Pleitmevrij gaat met 7 pagina's de loopgraven in, een van de andere advocaten heeft maar liefst 2 to 3 uur nodig. Ik hoop op mooi weer vrijdag, want ik wil echt een uur of 2 op de fiets, spinnen komt er deze week niet van. En dan vrijdagavond sloeproeien. Dat wordt een feest, zie het filmpje hieronder.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten