dinsdag 30 november 2010

mooie verhalen (updated met links)


Inmiddels heb ik twee verhalen de deur uitgedaan. Een over een oud-PDM renner en een over Iezeren Gait, de eerste regionale profrenner. Naar twee verschillende sites, tourkoorts en sportgeschiedenis.nl. Beide sites wachten nog even met publicatie om het beter in te passen.
Ik merk dat ik dat niet gewend ben als nieuwsman, rustig afwachten totdat iets gepubliceerd gaat worden. In mijn achterhoofd is steeds het idee dat iemand anders me voor is, slaat nergens op natuurlijk. Alhoewel, over een van de renners verscheen vorige week plots een verhaal, gelukkig zonder al die mooie extra informatie die ik wel heb, omdat ik de renner in kwestie zelf gesproken heb.
Ondertussen heb ik al meer regionale renners op het oog, om mooie verhalen mee te maken. Want daar gaat het natuurlijk om, de verhalen die verteld moeten worden...

Inmiddels staan beide verhalen online. 
Het verhaal over Iezeren Gait hier en het verhaal over Henk Boeve hier.  

1 opmerking: