maandag 30 augustus 2010

Watertocht


Niet alleen dreigt er water uit de hemel te vallen binnen 20 minuten nadat ik op pad ga, ook kom ik per ongeluk op plekken waar heel veel water is. Mijn tocht bestaat uit willekeurige keuzes om links en/of rechts te gaan en weer ik ook fiets, overal is water. Afgesloten fietspaden vanwege de overstroming is nog het minste probleem. De Dinkel heeft kilometers land onder water gezet. Ik ben net op tijd bij een overstroomd gebied om Hart van NL opnamen te zien maken met de dijkgraaf en loop een collega tegen het lijf. Dan krijg ik de zoveelste regenbui over me heen, met emeers vol komt het naar beneden. Voor het eerst deze tocht ga ik schuilen, dit is me echt te erg. Thuis gekomen ben ik goed nat maar wel met een smile op mijn gezicht.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten