donderdag 13 mei 2010

10 jaar geleden


Vandaag staat in het teken van tien jaar. De grote knal, tien jaar geleden. Ik ga niet opnieuw beschrijven wat ik die dag meemaakt, dat heb ik vijf jaar geleden al uitgebreid gedaan. Natuurlijk blijft het altijd een deel van me, de beelden blijven op mijn netvlies geëtst, ik ben trots dat mijn omroep nieuwe ontdekkingen heeft gedaan die leiden naar een nieuw onderzoek en wil ook graag weten wat het ware verhaal is. 
Ik kom regelmatig terug op de plek waar ik bijna dood ging, het is de plek waar de Krattenstapelaars hun kasteel hebben opgetrokken. Ik ben trots op hoe de wijk weer is opgebouwd, ik kom er graag en als ik er doorheen fiets, zoals gisteravond, besef ik me dat ik er wel klaar mee ben. Het ligt achter me. De toekomst roept.

1 opmerking:

  1. Verhaal van vijf jaar terug blijft kippenvel geven.
    De wijk en de blog zijn in 5 jaar ten goede veranderd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen