Geachte heer Job,
Via Internet hebben wij uw melding over de woon- en leefomgeving ontvangen. Uw melding is opgeslagen onder nummer 132155 in ons afhandelingsysteem en voor verdere afhandeling doorgestuurd naar afdeling Verkeer. Zij nemen uw melding verder in behandeling.
Hopelijk hebben wij u voor dit moment voldoende geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
KlantContactCentrum Woon- en Leefomgeving
Gemeente Textielstad
Tel.nr.: 481 7600
E-mail: dsob.kcc@textielstad.nl
Via Internet hebben wij uw melding over de woon- en leefomgeving ontvangen. Uw melding is opgeslagen onder nummer 132155 in ons afhandelingsysteem en voor verdere afhandeling doorgestuurd naar afdeling Verkeer. Zij nemen uw melding verder in behandeling.
Hopelijk hebben wij u voor dit moment voldoende geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
KlantContactCentrum Woon- en Leefomgeving
Gemeente Textielstad
Tel.nr.: 481 7600
E-mail: dsob.kcc@textielstad.nl
Zo, en nu maar hopen dat er tussen klager en gemeente géén sprake is van eenrichtingsverkeer....
BeantwoordenVerwijderenik hoop niet dat die 132154 andere klachten betrekking hebben op hetzelfde probleem.
BeantwoordenVerwijderen