zondag 27 december 2009

#ZoudenZeHetGemerktHebben - BETRAPT


Net als ik, na een mislukte poging bij het verkeerde huis, slechts een paar deuren verder, de hoek om kom lopen, zie ik een iPhone bewegen achter het raam. Shit, gespot!
Ik ben bezig met de #ZoudenZeHetGemerktHebben, een actie om onopgemerkt de oude racefiets voor de deur van enkele plaatsgenoten op de foto te zetten en kom net van huis, na de verkeerde voordeur gehad te hebben. Eazy heb ik wel op het verkeerde been gezet met een valse tweet, maar toch ben ik gezien.
Denk ik, want hij maakt alleen een plaatje van zijn uitzicht, om mij te helpen. Dan ziet hij mij en even later zit ik aan een bak koffie. Een mok moet ik zeggen, zonder oor en met de laatste suiker. Supergrappig natuurlijk, maar wel mislukt. Eazy schiet nog snel een plaat en dan ga ik snel naar huis. ik weet zeker dat het nog wel een keer gaat lukken.



1 opmerking:

  1. note to self Bij Blokker de grootste mok (met oren) en met de naam Harm Job erop geplakt kopen.

    BeantwoordenVerwijderen