donderdag 24 december 2009

telegrof


Omdat we deze week toch allemaal met naam, toenaam en foto in de krant komen, op pagina 7 van de Telegrof, een pagina na de Minister President, advocaatje Pleitmevrij. Over de vrijspraak van de "ontucht-oma" Het heugelijke nieuws komt tot me terwijl ik nog in bed lig, per SMS. "knappe vent ook op de foto" verschijnt er in mijn scherm.
Ik hoef 'm niet te kopen, dit vod van inkt op papier, vanavond aan de kerstdis komt het vanzelf op tafel. Uitstekend, denk ik, maar kan zojuist mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen als ik langs de kantoorboekhandel fiets. Ik zal en moet lezen wat dit lijfblad van criminelen, witwassers, vastgoedboeren en ander louche volk schrijft.
Kort samengevat? Een dikke veer in de ... van Pleitmevrij en een eervolle vermelding van advocaatje Ooitwasikookjournalist. Mooi, lachen en benieuwd of hij het gaat inlijsten. Of op een t-shirt laat drukken, Pleitmevrij, voor al uw vrijspraken!

2 opmerkingen:

  1. advocaatje pleitmevrijdonderdag, 24 december, 2009

    leuk idee ... t-shirt ... en dan vraag ik of advocatenbroer robert dat op tv gaat dragen. Voor de publiciteit zeg maar. Breng Imelda maar niet op ideeën. Ik was hier al niet blij mee. Of misschien toch wel. ik werk uiteindelijk wel voor de doelgroep. Tsja.

    allabla

    Dat woord dekt de lading wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoezo ik was hier niet blij mee ???
    Vanmorgen stondje nog een dansje met de krant te maken in de hal van de Beschuitstadse rechtbank.

    BeantwoordenVerwijderen