woensdag 23 december 2009

kerstruil


Een geslaagde ruil! Wiefke heeft net haar kerstpakket uitgepakt en staat 3 minuten later voor de deur met een paar aantrekkelijke aanbiedingen. Tijd om mijn pakket open te snijden en te kijken wat er aan te bieden is. Geurstokjes en kaarsen, Wiefke begint te glimmen, Krien gaat aan de koffie en ik spot direct een stol en lekkere chocolade. Van ruilen komt geen huilen!



Ook artikelen in je kerstpakket die niet bevallen? Biedt ze aan op de kerstpakkettenruilbeurs!

2 opmerkingen:

  1. advocaatje pleitmevijwoensdag, 23 december, 2009

    Geursokjes of geurstokjes *haalt schouders op*/ meurt allebei. Ik heb - bij gebreke van een kerstpakket van de baas - alleen sokjes. Dusss. Jongens en meisjes weest blij met het pakket en ruil indien gewenst zoveel mogelijk. Ik kijk wel beteuterd toe hoe één en ander van eigenaar wisselt. Iemand mijn sokjes ruilen?

    BeantwoordenVerwijderen