vrijdag 27 november 2009

jubileum

Het is een mooi moment om samen aan tafel te gaan zitten. Buurman Krattenstapelaar en ik vieren ons jubileum. Vier jaar geleden leerden we elkaar kennen tijdens een wild sneeuwballengevecht in de Pieperdepiepstraat. Daarna dronken we een sneeuwbiertje samen met alle gevolgen van dien. Wilde avonturen op de Alpe d'Huez bijvoorbeeld. Wilde avonturen op de reesfiets überhaupt, met de oprichting van d'Oale Fietse. En nog veel meer avonturen. Een viering in beperkte kring. Met felicitaties van beide zussen Krattenstapelaar, volkomen terecht natuurlijk.
Kan het iedereen aanbevelen, een vriendschapsjubileum vieren.

5 opmerkingen:

  1. Ik ga dinsdag met vriend 5 jaar vieren in Burgers Zoo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vriendin (mede oprischter KonijnenOpvang) bedoel ik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. advocaatje pleitmevrijzondag, 29 november, 2009

    Er gebeuren woeste en onverwachte dingen in de pieperdepiepstraat.

    Ik zag gisteren trouwens dat ik in mijn kilometeradministratie, pieperdepiepstraat heb opgeschreven. Dank voor het vergiftigen van mijn brein!

    @ Chipo
    5 jaar vieren in Burgers zoo is best wel lang. Kun je niet eerst is een dagje proberen?

    @buuv
    vooral wanneer gaan we dat vieren?

    BeantwoordenVerwijderen