maandag 16 november 2009

Buurman Ikstaophetdakmeteenkwastindehandenfluiteroplos staat even raar te kijken als hij na de regenbui terugkomt. Onze klimplanten, die hij eerder vandaag zonder enige vorm van overleg los heeft gehaakt, hangen weer min of meer op hun oorspronkelijke plaats. Min of meer heeft Krien zojuist vast weten te stellen. Hier en daar is wat kapot, ligt er iets op de grond dat vanmorgen nog zo mooi in de struik stond. Ze is "not amused" en staat even later alles terug te prutsen.
De blik van Buurman Ikstaophetdakmeteenkwastindehandenfluiteroplos is me wel 5 euro waard.

4 opmerkingen:

  1. advocaatje pleitmevrijmaandag, 16 november, 2009

    Over het juridische gehalte van de (ongevraagde en zonder overleg plaatshebbende) handelwijze van isohdmekidhefeol, zullen we het maar niet hebben. Heb je trouwens geen betere naam? Met de afkorting kan ik ook niet echt uit de voeten!

    Ik schreef hier zojuist twee erg leuke (niet voor publicatie geschikte) namen. Die ik maar weer weghaalde. *haalt schouders op*/ Of ik moet weer posten als het geschifte broertje van Pleitmevrij. Maar ja, dat pleit me dan weer niet vrij. Dussss

    Owja, als ik de muur moet komen (helpen) verdedigen hoor ik het wel he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry maar ik heb ff wat extra info nodig voor de duidelijkheid.
    Is de mong... van #18# verhuist naar de JHB straat of zijn er nog meer van dit soort ....???

    Groeten van buuf #13#

    BeantwoordenVerwijderen
  3. advocaatje pleitmevrijmaandag, 16 november, 2009

    nee buuf#13 de sukkelvan#18 woont nog steeds in de pieperdepiepstraat. Althans volgens - doorgaans - welingelichte bronnen (advocaatje ooitwasikookjournalist)

    ahhh mooi woord:

    dryno

    Is dat geen mooie naam i.p.v. isohdmekidhefeol?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ buuf13 Es gibt meer van die mongolen, maar deze heeft in ieder geval verder om de planten heen geverfd...

    BeantwoordenVerwijderen