woensdag 21 oktober 2009


Tring, tring, tring.

"Met Harm Job!"
kgggrt kgrt pwgrwshh
Ik leg op.

Triiiing, triiiing!

"Hallo?"
"Ja hallo met kgggrrt stjsdh, bel ik gelegen?"

(ik sta met dampende pannen om me heen groenten te snijden)

"Nee, dat doet u niet?"
"Zal ik dan straks terugbellen?"
"Waar gaat het over?"
"Over een schoonheidssalon en daar hebben we...."

(nu ingrijpen, anders is het te laat)

"Mevrouw, ik ben van mezelf al mooi genoeg, daar heb ik geen hulp bij nodig! Goedenavond!"




2 opmerkingen:

  1. "Over een schoonheidssalon en daar hebben we....

    ....Een klant die ons een tip gaf over een rechtszaak die ze proberen geheim te houden maar waar je absoluut verslag van moet doen. Jouw verslag zal een ware revolutie teweeg brengen in dit land, en...."

    Weet je zeker dat ophangen de juiste keuze was?

    BeantwoordenVerwijderen