dinsdag 27 oktober 2009

oeps


Het is even heel verleidelijk. Een deel van de dag breng ik al wachtende door in de perskamer. Wachten tot de zaak begint, wachten op een telefoontje van voorlichting, wachten tot er eindelijk een persofficier beschikbaar is. Op zoek naar mijn microfoon stuit ik plots op het kado van mijn broertje, afgelopen zaterdag in het draagbare kantoor gestopt en thuis nog niet uitgeladen.
Een fles rakia, sterke drank uit het verre Oostblok. De verleiding is groot om, al wachtende, een slokje te nemen, zeker als de klok na vijven aangeeft. Heb de gedachte maar snel laten varen, om in een waas van alcoholdampen een persofficier te interviewen, hmm, ik heb mijn job al te danken aan de drank, om het dan ook zo kwijt te raken. Liever niet.
Wel een mooie nieuwsdag, dat wel. Lekker veel berichten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten