maandag 26 oktober 2009

nat



Vandaag ben ik ietwat ongeduldig en besluit om op de reesfiets te stappen terwijl de regen nog volop naar beneden komt. Het is ook een mooie test, doet het me eigenlijk wat dat het regent als ik fiets? Het antwoord is al snel duidelijk. Nee, echt iets uitmaken doet het me niet. Met één maar, zolang het niet te koud is. Halverwege wordt het voorzichtig droog. Echt nat ben ik dan al niet meer, de stevige tegenwind heeft mij al lang drooggeblazen. Alleen mijn schoenen en sokken zijn drijfnat, ondanks de overschoentjes die ik aanheb. Volgende keer even het, in de zomer zo fijne, luchtgat in de zool dichttapen en een paar boterhamzakjes in de schoenen schuiven, is dat ook weer opgelost. Ik heb me uitstekend vermaakt in ieder geval. En daar gaat het toch om, niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten