maandag 20 juli 2009

vaag

Aan de overkant stopt een witte auto. Er stapt een vaag tiep uit, die de straat oversteekt en ons pad oploopt. Oli4kat komt in blinde paniek over de schutting heen vliegen. Ik zie de man wat heen en weer lopen en ik pak de telefoon. Wat is hier aan de hand?
Dan gaat de bel. De man staat voor de deur. Hij zegt "ik zag hier net een zwarte kat lopen en die zie ik hier al vaker lopen, ik ben er al twee maanden eentje kwijt en deze lijkt er wel heel erg veel op". Ik verzeker de man dat dit Oli4kat is. "Weet je dat wel zeker" vraagt de man argwanend. Ik antwoord de man dat ik er bijzonder zeker van ben dat Oli4Kat hier al sinds jongs af aan hoort. De man lijkt mij niet helemaal te geloven maar gaat wel weg.
De komende tijd onze zwarte straatheld maar eens goed in de gaten houden. Mocht je bovenstaande auto zien stoppen in onze straat en een man met een gouden oorbelletje en een ietwat verlopen hoofd een zwarte kat zien meenemen, call me!

2 opmerkingen:

  1. Heb ooit eens een mailtje gehad van iemand die vond dat Skip wel erg op zijn verdwenen kat leek en wel eens langs zou komen. Misschien dezelfde, maar is wel een jaar of 3 tereug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alie van nummer 24 heeft een kat gevonden!!! vraag daar eens!!

    BeantwoordenVerwijderen