zondag 19 juli 2009

pdm


Een groepje jongens staat te delibereren. In hun handen een PDMwielershirt. Ze hebben duidelijk geen idee wat ze vast hebben. "Het is er vast één uit de jaren 80, wel grappig" zeggen ze. Ik sta er naast en hoop maar één ding. Dat ze 'm terughangen, ik sta klaar om het direct uit het rek te grijpen voordat ze zich bedenken. Helaas, ze kopen het. Ik kan me de haren wel uit de kop trekken dat ik niet vijf minuten eerder het supergrappige winkeltje met oude sportkleding tegenover het ziekenhuis ben binnengelopen. Mijn IJsboerke shirt komt er vandaan en afgelopen week spotte ik het roze T-mobilepetje.
Het petje hangt intussen in het Kluphuis, een mooie aanwinst in de collectie opgeheven wielerploegen. Een PDMshirt komt er vast nog wel. En mocht een lezer van dit blog een mooi shirt tegenkomen, laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten