vrijdag 24 april 2009

ziek


Arme KlaasKat. Zit al een dag of wat te niezen en proesten en ik vond het tijd dat de dierenarts er eens naar ging kijken. Het gevecht om deze, anders zo zoetelieve, meneer in het mandje te krijgen is hevig en ik kom er niet ongeschonden uit.
Bij de dierenarts gaat het ook al niet echt goed als een allesbeterwetende "dierenliefhebber" zijn wilde hond in de buurt van KlaasKat laat. De man begint tegen mij te zeuren maar ik negeer hem en even later heeft hij een nieuw slachtoffer gevonden.
De dierenarts is nog niet helemaal overtuigd van KlaasKat zijn verkoudheid. Omdat er een enorme bel kwijl onder zijn bek hangt heeft ze vermoedens dat er ook wel eens iets klem kan zitten waardoor hij last heeft. Het kan ook door de stress komen. In ieder geval krijgt KlaasKat maar liefst drie spuiten voordat hij terug mag in zijn mandje. Zonder problemen natuurlijk.
Maandag moet er verbetering zichbaar zijn, andersmoet meneer nuchter (alsof hij ooit alcohol drinkt) even langskomen voor een wat uitgebreider onderzoekje.
Ik hoop dat dat niet nodig is.

2 opmerkingen:

  1. ohhh, Klaaskat, beterschap! HJ en Krien sterkte met de zieke.
    sabrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moet klaaskat maar goed verzorgd worden; verse sinaasappelsap, beschuitje, kopje thee......kuskuskus

    BeantwoordenVerwijderen