zaterdag 18 april 2009

windy


Wind, wind, wind. Na een paar meter draai ik al om. Niet omdat ik niet verder wil, maar omdat ik toch wel erg graag een paar beenstukken aan wil trekken. Buiten de stad wappert het er behoorlijk op los en fiets ik stevig tegen de wind in. Ik doe vandaag redelijk rustig aan, geen gekke dingen. Gewoon even lekker op de fiets, de gedachten nergens, alleen maar benen die rondtrappen in de wind. Heerlijk.

Michael Mind - Ride Like The Wind (2008 Klaas Remix) (empeedrie)

Adam Payne - Wind, Wind, Wind / Take A Look (YouSendIt)

Adversus - Der Wind Auf Den Feldern (empeedrie)

Ohia - The Wild Wind (empeedrie)

Sean Needham - Throw It To The Wind (empeedrie)

The George Edwards Group - The Blowing Wind (empeedrie)

Til a Spring Wind Blows Again - Clarence Bucaro (empeedrie)

Incredible String Band - Swift As the Wind (empeedrie)

High Places - The Storm (empeedrie)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten