zaterdag 25 april 2009

ehm...


Vraag me niet hoe ik ben gereden. Vraag me ook niet hoe ik weer thuis ben gekomen. Ik weet het niet. Ik weet alleen dat ik precies de 80 km heb gereden die ik me voor had genomen en dat ik vandaag enorm veel (mooie) weggetjes heb gefietst die ik nog noooooit was tegengekomen.


Ik weet ook waar ik ben uitgekomen, een plein dat precies, maar volledig onbedoeld, op 40 km van huis lag en zodanig een perfect keerpunt vormde. Naar mijn fiets kijkende weet ik ook dat er veel (plots) onverharde wegen en paadjes tussen zaten en ik heb ook zo'n vermoeden dat ik het een geluk is dat ik geen lekke band heb opgelopen in een donker bos. Tot slot weet ik ook dat het werkelijk prachtig was, dat ik heb genoten van zowel de fiets, de wind als de omgeving. En dat het (dorps?)plein waar ik rechtsomkeert maakte er bijzonder gezellig uitzag, zeker om een keer terug te keren voor een gezellig avondje op een terras.
Enne, oh ja, eten kan probleemloos op de fiets. Ook als je, met de wind in de rug, boven de 40 gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten