dinsdag 21 april 2009

Coke en Strida's


Binnenkort ook in het verre Cokebendeland, de Strida. Op station Koekstad wordt ik aangesproken door een inwoner van dit "witte" land. Waar, que?, ik deze bicicletta vandaan heb? Quanto costo en wat een, madre dia, mooi ding! De jongen is zo enthousiast, hij maakt al plannen om zo'n fiets mee te nemen in het vliegtuig, dat ik hem mijn laatste kaartje van het merk geef. En passant vertel ik hem dat hij deze prachtige fiets bij Nicovriend's "Kunst en Fietswerk" in Torenstad kan kopen. Nu is de visitekaartjeshouder op de bagagedrager leeg, maar ik heb zelden iemand zo blij en enthousiast gezien over een bicicletta. Geen wonder dat het land zoveel kleine krachtige wielrenners kent.

2 opmerkingen:

  1. zijn timmermansoog de hoeveelheid holle buizen van de strida opgemerkt....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ideaal voor achtervolgingen door de plaatselijke sloppenwijken?

    porbleci

    BeantwoordenVerwijderen