dinsdag 6 januari 2009

min 11

9 opmerkingen:

  1. Doe mij ook zo'n camera ;-) Mooie plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig gaat het over het weer en niet over je nieuwe bril...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha, je gaat in vervolg gewoon naast mij druppels en macrofoto's maken.

    masummi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, daar is ie nog ernstig over aan het nadenken .... de naam is er al wel .... maar of ik mijn wel en wee met eenieder wil delen? En of dat überhauptc leuk genoeg is?

    Als het gebeuren gaat, heb ik iig hulp nopdig bij het pimpen. Ik hoop op bijstand van jou Harmjob?

    Enne meer sneeuwfoto's! WE WILLEN MEER SNEEUWFOTO'S!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. "Er zijn geen berichten die aan uw zoekopdracht voldoen."

    Voorlopig is pleitmevrij qua bloggen nog minder actief dan Krattenstapelaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. verwarming in mijn werkkamer stuk, voel me net een foto.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. misschien kan #18 op de brandstapel? Geeft lekker veel warmte!

    BeantwoordenVerwijderen