dinsdag 27 januari 2009

george


Van tijd tot tijd Googel ik nog wel eens op hem, George Kuchar. In 1994 was hij een van mijn docenten aan de SFAI. Mijn favoriete docent, een van de aardigste mensen die ik ooit heb ontmoet. Van hem "leerde" ik filmmaken, elke vrijdag weer.
Tot voor een jaar of wat was er over George weinig te vinden op het WWW. Dat is nu wel anders. Zo kom ik er achter dat er een documentaire in de maak is over deze prachtige man, dat er intussen een IMDB vermelding is (met als gevolg dat ik daar ook een vermelding heb, in deze film speel ik een buitenlandse bodyguard, mijn eerste liefdesscène en verricht ik hand en spandiensten, klik hier voor een korte scène ), dat Courtney Love (ex van Kurt) ook een voormalig student van George is, dat de enthousiaste filmmaker inmiddels een boek heeft geschreven (die moet ik hebben natuurlijk), nog steeds actief lijkt te zijn op de SFAI, dat hij een groot voorbeeld is voor John Waters, hij een eigen profiel heeft op Facebook en dat ik hoop hem ooit nog eens tegen te komen. Zou toch leuk zijn om samen een filmpje te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten