woensdag 28 januari 2009

Donald Duck


Ben al dagen aan het opruimen, met de zonneschijn van de afgelopen dagen voelt het alsof het voorjaar (en ja hoor, daar komt de lente weer ter sprake!) langzaam aanbreekt. Het huis opgeruimd en schoon, de grijze otto vol en kijk eens wat ik terugvind! Zeker zes jaargangen Donald Duck uit de seventies! Ze komen van de ouderlijke zolder, maar ik had ze hier in huis opnieuw goed verstopt. Komt mooi uit, ik heb ze de knollen helemaal op en dan ga ik even lekker onderuit met een Donald Duck of twee.
Ook oude Donald Duck's lezen? Speur eens rond op het internet, ze zijn al vanaf 30 cent te koop!


1 opmerking:

  1. De vader van het 1e vriendinnetje was boekbinder; van hem heb ik nog complete ingebonden jaargangen uit fifties gehad. Allemaal weggeven uiteraard (stom).

    BeantwoordenVerwijderen