woensdag 31 december 2008

knalpabengdeng!tsboemklap



Een beetje voor lul sta ik wel met de thermosbeker vol koffie in mijn gehandschoende handen. Midden in een grote winkel vol vuurwerk, maar zonder klanten. Mr. T-Rex heeft hulp nodig met het halen van zijn vuurwerkpakketten en, uitpuilende winkels met lange rijen wachtenden voor ogen, ik heb me goed voorbereid. Kom maar op, ik ben er klaar voor.
Nog geen vijf minuten later staan we weer buiten, ik heb net een enkele slok koffie kunnen nemen.


Kijk vanavond rond twaalven maar eens richting de Pieperdepiepstraat voor het resultaat.

2 opmerkingen:

  1. ben de bril al aan het poetsen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moest ook spierballen meenemen en geen thermoskan koffie! Veul plezier vanaaf. Tot volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen