maandag 22 december 2008

boomverrassing

MOOISTEBOOMVAN2008uitdaging!


De volgende boominzending is een bijzondere. Een verrassingsboom! Fietsvriend Ronaldaltijdopkop is voor kerstverlof vanuit het verre Uruzgan even terug in Textielstad. In de sfeer van de kerst lijkt het me een goed idee om hem te verrassen met een mooie kerstboom.


Na een heleboel telefoontjes heb ik een sleutel van zijn huis te pakken, een kerstboom, een auto en een aantal kompanen. Dan blijkt Ronaldaltijdopkop plots een halve dag eerder thuis te zijn en valt het plan bijna in het water. Gelukkig blijkt hij niet thuis te zitten maar in de Ambassade waar ik met hem afspreek. Het geeft ons de kans om stiekem zijn huis binnen te gaan om de boom neer te zetten.


De volgende dag hoor ik dat de verrassing en blijdschap erg groot is. Gelukkig! Namens Ronaldaltijdopkop presenteer ik zijn boom voor de MOOISTEBOOMVAN2008uitdaging!.

Ook meedoen? Wees er snel bij want de sluitingsdatum is kerstavond 20.00 uur! Dan zal een deskundige jury beslissen welke boom heeft gewonnen! maak dus snel een foto van je kerstboom en stuur 'm op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten