vrijdag 19 december 2008

Boominzendingen!

MOOISTEBOOMVAN2008uitdaging!

Een mailbox vol kerstbomen, wat een fijn begin van de dag!




De eerste boom is van Sara Saar. Een bezoekster van deze site, wat leuk! Zij mailt:

"Hoi HarmJob,

Ik lees al een aantal weken je log vol spanning en interesse mee.
Na een dag of wat voelde ik een drang. Ik kán niet achterblijven wat
betreft de bomen-uitdaging.
Heb zojuist de Canon ter hand genomen en onze (voor de 2e keer
opgezette) boom gefotografeerd.
Vanmorgen lag ie nog om. 3 kittens hadden zich vannacht uitgeleefd en
toen is de piek gebroken.
Nu staat ie weer. Zonder piek!
Ik wil graag nog iets vertellen over de foto van het Engeltje op het
maantje wat in onze boom hangt.
Het Engeltje hing altijd bij mijn (inmiddels overleden) moeder in de
boom. Zij bewaarde het tot het laatst als we de boom samen optuigden.
Al zolang ik me kan heugen mocht ik het Engeltje een plaatsje geven vóór
een lampje, zodat ze zo mooi scheen.
Het Engeltje is nu van mij en over een paar jaartjes mogen mijn kinderen
er een plaatsje voor zoeken. Dit jaar was ik er nog niet aan toe het uit
handen te geven.
Het voelt nog steeds of mijn moeder naast me staat en meekijkt als ik
het een plekje geef in de boom.
Uiteraard wilde ik je dit detail niet onthouden.

Liefs Saar"






De tweede boom is van de Kaco's uit Koekstad. Zij mailen:

"Hoi HJ,
Hier onze inzendingen voor de mooiste kerstboom competitie.
Mooi vogeltje he ;-)
Groetjes, Kaco"


De volgende boom is een schoolboom:

"hallo HarmJop
Mag onze berenkerstboom van school ook mee doen?
groetjes Stefan en Marjolein"



En de laatste inzending is van Eazy. Hij heeft het bij het rechte eind als hij schrijft...

"Hoi,

Ik wil graag deze boom nomineren! Hij doet helaas buiten mededinging mee omdat 'ie niet van mezelluf is. Volgend jaar wil ik er zo één, als de bovenburen tenminste meedoen "

eazy
editor in chief
enschedeaanzee.org

2 opmerkingen:

  1. Mooi gesproken Saar. Enne Eazy *pakt tien euro uit zijn zak*/ ik wil je wel sponsoren. Ik ken trouwens ook nog een goeie betonboorder. en Harmjob is een excellente bomeninhetbos-boomomzagert. Dusssss! En dat ie niet van jezelluf is, is helemaal niet erg. Tis een erg mooie en sfeervolle boom. Mogen we al stemmen? prettige dagen allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen