donderdag 16 oktober 2008

vet!



De hele middag in de stad lopen zeulen, sjouwen en shoppen. S-anne voor het eerst op pad met haar eigen kleedgeld. Winkel in, winkel uit, toch nog even verder kijken, of toch niet, wat kost het, wel duur, dan nog maar even daar kijken. Jaja, de uren vliegen voorbij, de hoeveelheid tassen neemt aanzienlijk toe. Uiteindelijk weet ik Krien ook nog te verrassen met een nieuwe jas, dus het blije gehalte in huis is erg hoog. Zeker nu Buuv ook nog een paar nieuwe laarzen heeft gevonden, Imelda is er niets bij.

1 opmerking:

  1. Heel even krijg ik de indruk dat er iets genoegelijk is aan shoppen ..... dat klopt toch hoop ik niet hè? Krien ook een nieuwe bril zie ik. Hip hoor! wel een bril met roze glazen hoop ik? Ziet de wereld er zoooo blij uit enzo.

    BeantwoordenVerwijderen