vrijdag 19 september 2008

triiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!


Midden in de nacht maakt Krien me wakker. Onze voordeurbel rinkelt onophoudelijk. TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING! We schrikken ons rot en vliegen uit bed. Er zal toch niets ergs zijn? Ik doe de buitenlamp aan maar er staat niemand voor de deur. Ondertussen blijft de bel doorrinkelen. Wanhopig probeer ik slaapdronken het lawaai te stoppen. Schroevendraaiers heb ik nodig, breekijzers en grote mokers!
Zonder bril zie ik weinig en ik probeer een knijper tussen de bel te stoppen om in ieder geval het lawaai te stoppen. Dan ren ik door het donker naar de garage om gereedschap te scoren. Intussen heeft Krien mijn bril gepakt en zie ik ook wat. Eerst schroef ik de bel uit elkaar, het lawaai moet minder, zo direct is de hele buurt wakker. Dan is de deurbel aan de beurt. Kordaat zet ik een schroevendraaier achter het contactlipje en dan is het eindelijk stil. Goedkoop @%%$&&**&^%@! ding. Vandaag koop ik wel een nieuwe. Eentje die niet midden in de nacht kortsluiting maakt.
De nacht is vervolgens kort en onrustig en om half vijf rinkelt de wekker. Krien moet er uit, ochtenddienst. Daarna probeer ik de slaap nog te vatten, maar echt goed wil het niet meer lukken.


Nic Mc - Long Night Ring Tone

Judson Claiborne - Ring The Bells

Sufjan Stevens - Ring them bells

Geen opmerkingen:

Een reactie posten