donderdag 28 augustus 2008

popje


Net bijgekomen van het muizendrama en volgend drama in de tuin. Als ik thuiskom van het tv-optreden tref ik bovenstaande situatie aan. Een merel, kassiewijle, en Popje. Vreemde combi. Popje is KlaasKat's meest favoriete speeltje ever. Maar waarom ligt Popje naast een dode vogel? Had de vogel Popje gestolen en werd hij onderschept en met wat eigenrecht bestraft? Of was het zelfverdediging? Wil KlaasKat mij een cadeautje geven in de vorm van een smakelijk hapje of wil hij graag dat ik het dode beestje, net als Popje, op de trap omhoog gooi zodat hij er achteraan kan rennen om het te apporteren?
Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik wens dat KlaasKat en zijn compaan Oli4Kat vanaf nu alleen nog maar met kattenspeelgoed spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten