vrijdag 15 augustus 2008

pikkers


Vanmorgen in het plaatselijke sufferdje dit artikel. Opmerkelijk. Naast mij in de persbank, gistermiddag laat, geen andere verslaggever, in de zaal alleen een agent van de parketpolitie. Eén schrijvende ooggetuige dus. En toch in de krant vanmorgen. Niet gezien, goed overgeschreven van mijn bericht, beetje omgeschreven. Een pikkertje dus. Ik beschouw het maar als een compliment dat ik wel goed mijn werk heb gedaan. Maar de volgende keer een bronvermelding stel ik op prijs.

(En een aantal tips voor wie de volgende keer W. wil bedreigen, wens 'm een besnijdenis toe, of een huwelijk met een moslim voor zijn vrouw. Dat is niet strafbaar)

2 opmerkingen:

  1. als aanvulling op de tip: je mag hem dus het ondergaan van een medische handeling toewensen, zoals het amputeren van zijn stembanden....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha een medisch wenselijke behandeling toewensen mag altijd!

    Helaas merk ik vaker dat het plaatselijke sufferdje, ondanks dat er neimand van hen aanwezig is, een ooggetuigeverslag geeft. Of klust de parketpolitie bij?

    BeantwoordenVerwijderen