vrijdag 25 juli 2008

ingelijst



Buurman Mr. T-Rex was er blijkbaar niet van op de hoogte dat de spitsstrook bij Koekstad al geruime tijd open is na een blikseminslag. Tenminste daar ga ik vanuit als ik lees dat hij post heeft gekregen van de uheefttehardgeredenenwijhebbenugeflitstdienst. Balen dus.
Toch vond ik dat je ook anders tegen zo'n bon aan kan kijken. Zeker als je snelheidsfreak met een tuincafé, dat "de Paddock" heet, hebt. Dan vraagt zo'n bon toch om gezien te worden. En dus heb ik 'm maar even ingelijst en opgehangen. Kan iedereen er van genieten en mogelijk zelfs een vrijwillige bijdrage leveren.

1 opmerking:

  1. Heb je de acceptgiro ook voor me betaald?

    Ik vond eigenlijk de overschrijding bij lange na niet groot genoeg om de brief in te lijsten (Ik heb ze wel eens heftiger gehad), maar als ik de gasten er een plezier mee kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen