dinsdag 29 juli 2008

gevechten



Vanaf vijf uur loop ik al rond met een waterpistool in mijn handen, overal heb ik flessen water verstopt, tot in de brievenbus aan toe, waterbommen gemaakt en een strategie bedacht; de aanval openen vanaf het dak met een bom. De familie Pleitmevrij is iets vroeger dan ik verwacht, maar ik betrap ze op tijd om een positie in te nemen. Dan gaat het los. Waterbommen, waterzwaarden, tuinslangen, supersoakers. Krien komt gelukkig op tijd thuis om met haar meegebrachte wapen een verrassingsaanval uit te voeren, terwijl Wiefke zich niet onbetuigd laat van achter de schutting. Binnen de kortste keren is iedereen zeikenat en staan we allemaal op straat Mr. T-Rex op te wachten. Als hij zich omgekleed heeft is hij het opnieuw bal totdat nergens meer een stukje droge kleding is. Dan drinken we de vredespijp en steken de barbecue aan. met z'n zessen schuiven we aan en de zon is reeds lang weg als we afscheid nemen. Een geslaagd waterballet. Dat de zomer maar lang mag duren.

1 opmerking:

  1. hahahaha wat een pret ... en leuke foto's. Ehhhh FF via de meel?

    BeantwoordenVerwijderen