zondag 22 juni 2008

oranjesipte

Het had een mooi feest moeten worden. Had. Want ik ben zwaar teleurgesteld over de verloren wedstrijd. Niet dat Harm Job zo'n fanatieke voetbalfanaat is, (zelf) fietsen is spannender, maar het huidige EK had wel degelijk mijn belangstelling. In SK&Wland heb ik enkele zeer spannende wedstrijden gezien, en ook hier ten huize was er een zekere spanning.
Maar op de afscheid-rit&sbbq van fietsvriend Ronald, met groot scherm, was het een minder leuk onderdeel van de avond. Ik was zelfs zo stil dat het buurman Krattenstapelaar, die nog steeds de overtuiging aanhangt dat ik ADHD heb, opviel. "Harm Job vindt een spelletje mooi, het wordt nog een echte sportliefhebber" aldus de eveneens aangeslagen krullebol.


En daar zat ik dus met mijn versierde petje....

3 opmerkingen:

  1. Je petje is ook echt cool!! Bewaar 'm, want over twee jaar is het weer zo ver.
    Leuke titel overigens...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he HJ
    weet je dat je een Europees vlaggejte hebt? waar zou die vandaag komen? nog nooit gezien, spannend zeg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben moe, 't typen wil niet meer, wil jij het nog verbeteren? vlaggetje en vandaan...
    verder wel alles ok hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen